Reklamacije
Reklamacije
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Izdelki bodo skrbno zapakirani v škatlo za dostavo, da bi do kupca prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.
Količina blaga ne ustreza naročenemu
V primeru, da v paketu izdelki količinsko ne ustrezajo (dobavljena količina in količina navedena na dobavnici se ne ujemata), mora kupec o tem najkasneje v roku 3 delovnih dni po prevzemu obvestiti prodajalca, to je spletno trgovino Vervita.si, družbo Bogart d.o.o., po elektronski pošti na naslov: info@bogart.si. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Napačno poslano blago
Uporabnik mora takoj po prevzemu pošiljke pregledati prejeto blago. Če je v poslanem paketu napačno blago, mora kupec najkasneje v 3 delovnih dneh po prevzemu o napaki obvestiti prodajalca (spletno trgovino Vervita.si, podjetje Bogart d.o.o) po elektronski pošti na naslov: info@bogart.si.
Na podlagi ustreznega obvestila prodajalec kupcu v najkrajšem možnem času izdelek zamenja. Ob prejemu pravega izdelka je dolžnost uporabnika, da napačno blago izroči pismonoši in mu predloži natisnjen in izpolnjen reklamacijski obrazec.
Reklamacija fizično poškodovanih izdelkov
Kupec mora po prevzemu pošiljke, blago takoj pregledati. Če je v poslanem paketu karkoli poškodovano ali razlito, mora kupec takoj, oziroma najkasneje v 3 dneh po prevzemu, o poškodbi obvestiti dostavno službo in hkrati prodajalca po elektronski pošti na naslov: info@bogart.si. Na podlagi ustreznega obvestila prodajalec kupcu v najkrajšem možnem času zamenja izdelek, oziroma vrne kupnino na dani transakcijski račun. Ob prejemu novega izdelka je dolžnost kupca, da razlito ali poškodovano blago izroči pismonoši in sodeluje pri zapisu zapisnika o poškodbi blaga.
Kupec mora o napaki obvestiti prodajalca po elektronski pošti na naslov: info@bogart.si. Če je mogoče, bo prodajalec izdelek zamenjal, v nasprotnem primeru pa postopal v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:
- če je neuporabnost artikla posledica nepravilnega ravnanja uporabnika,
- če ni priložena kopija računa,
- če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži,
- če je uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe.